Newsletter jsem prozatím ukončil. Nevím, jestli úplně, ale momentálně v něm neplánuji pokračovat.
Není to lehké čtení a je to můj záměr. Nepíšu o Elementoru ani deseti nejsuprovějších pluginech. Takových článků jsou tuny. Každý týden posílám tipy, které jen tak nikde nenačtete.
Zabývám tím, proč máte pomalé weby, a to i backendu. Proč zpracování objednávek v administraci trvá tak dlouho? Utíkají tudy totiž peníze – obsluze dá více práce objednávky odbavit. Jak si ulehčit práci správce pomocí nástrojů jako WP-CLI? Jak skutečně optimalizovat databázi? Proč máme problém s cookies třetích stran a co všechno mají řešit naše procesy pro GDPR?
O tom píšu svůj newsletter.
Co říkají čtenáři
Skvělý newsletter nejen pro správce WordPressu, ale i pro všechny majitele takových webů. Praktické situace, rady, tipy a přehled o tom, co se zrovna kolem WP děje. Srozumitelně a čtivě psaný. Odebírám a rád doporučuji dále.
Jan Barbořík, marketér s duší grafika, janbarborik.cz
Díky za dosavadní newslettery, jsou dost poučné… 😉
Pavel J.
Ale měl bys vědět, že je to jediný newsletter, který čtu a čtu pravidelně. Jiné newslettery mě začnou po čase otravovat a většinou se odhlašuju.
Radek P.
Jsou to fascinující zprávy, co píšeš! Newsletter každý týden (řadím do svých top 5 odebíraných) a ještě víc se těším na knihu. Pokud má být newsletter každý týden, tak bych ho zkrátil třeba na 60 % současného, nebo proložil lehčími tématy.
Líbí se mi tvůj jízlivý styl a překladové přesmyčky. 😀 Také „mimo zmínky“ typu Jananas, ale především informace, kterými jsou newslettery nabité. Líbí se mi ta „úrovňová“ pestrost: často se technicky nechytám, často si dělám výpisky nebo rovnou implementuju. Udržuje mě to v pokoře, dává mi to informace, ukazuje cestičky, kam růst, ale neshazuje. Není tu ta polarizace z FB skupin: buď „hard-coded“ nebo „klikač“. Newslettery mi opravdu, krůček po krůčku, pomáhají stát se lepším tvůrcem/adminem webovek. 🙂
Tomáš Shejbal, webprovolnonozce.cz
Archiv newsletteru
Jde o články vydané na našem firemním webu. Všechny jsou vydané se zpožděním, nejprve šly příjemcům e-mailem.
- Každý správce WordPressu chce mít jistotu, že je jeho web v pohodě – rychlý, funkční a zabezpečený. Nedělejme si falešné iluze – nic z toho se nestane samo a taky to nevydrží na věky. Je potřeba se o kondici webu starat, hlídat […]
- Občas se můžete s WordPressem dostat do situace, kdy přestane poslouchat a začne se chovat zvláštně. Něco jako puberťák, když má (nebo nemá?) svůj den. Odhalit, co je špatně s puberťákem, je skoro nemožné, ale u WordPressu to tak bezvýchodná situace není. […]
- My jako správci nemůžeme připustit, aby weby našich zákazníků byly pomalé! Já to považuju za svůj trvalý úkol, ba dokonce úkol stavovské cti. (Jo vím, že správci WordPressu žádný společenský „stav“ nejsou, ale to můj negativní postoj k pomalým webům nemění :-)) […]
- Když web jede pomalu a nebo tušíte, že to není úplně ono, potřebovali byste vědět, kde s úpravami začít. Vyměnit hosting, přidat pluginy, ubrat pluginy, vyměnit pluginy? Používám postup pro rychlou analýzu stavu webu, která dokáže odhalit tři až pět klíčových problémů. […]
Pokud máte na webu problém, který chcete vyřešit a nejen o tom číst, pak si domluvte konzultaci. Pravděpodobně vám dokážu pomoct.